7 успешни български кампании в Kickstarter

Kickstarter, платформата за групово финансиране, свързваща създателите на иновации с феновете, бе създадена през 2009. Хиляди проекти и компании са намерили своето начало чрез платформата през последните години. Сред тях има и редица български кампании, които са се увенчали с успех. Повечето от тях са осъществени през 2015, което сигнализира нарастващата популярност на този тип финансиране у нас. Предлагаме ви 7-те най-успешни български кампании:

1. Halfbike II

Набрани средства: $973 764 (1947% от целта)

Подкрепили: 2 416 души

Финансиран: 3 май 2015

След първата кампания на Halfbike, която набра малко над $80 000 долара, българската компания създаде нова за подобрената версия Halfbike II. Тя е най-успешната българска кампания в Kickstarter. Благодарение на 2416 души са събрани $973 764 в рамките на 25 дни, което е почти 20 пъти над поставената цел от $50 000. Halfbike II е хибрид между колело и скейтборд, който се кара в изправено положение. Колоездачът завива, с помощта на своята тежест, накланяйки се наляво или надясно. Колелото може да се сгъва и да се носи в метрото или в багажника на колата.

Успяхме ли да те вдъхновим?

Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Подкрепи ни
Написано от

Студент маркетинг. Интересувам се от технологии, web development и психология. Обичам дългите пътувания, изгревите на открито и Белгийската бира.

Няма коментари

Коментирай