Българска кампания в социалните мрежи е сред петте най-добри в Европа
Кампанията „Ветеринарни лекари на живо“ на българската ветеринарна компания Purina е сред петте най-добри в категорията „Кампания в социалните мрежи“ на международния конкурс SABRE Awards. Проектът е стигнал до челната петица, след като се е преборил с над 2500 фирми от Европа, Африка и Близкия изток. „Ветеринарни лекари на живо“ продължава участието си в конкурса, като на финала, който ще се проведе през месец май в Амстердам, ще се състезава за първата награда.
Кампанията „Ветеринарни лекари на живо“ представлява уебинар, който се провежда на живо във Facebook страницата на Purina. По време на обучителните сесии ветеринарни лекари разясняват кои са основните симптоми на различни заболявания при животните, как собствениците им да предотвратят появата им, какви са спецификите при хранене на домашния им любимец, както и отговарят на въпросите на потребителите. А всеки, задал въпрос, получава ваучер за безплатен профилактичен преглед на любимеца си.
Инициативата се осъществява с подкрепата на над 60 ветеринарни клиники от цялата страна. Целта й е да се подобри качеството на живот на домашните любимци като се дадат съвети за правилна грижа на собствениците им.
През 2017 година Purina организира 4 уебинара. В тях взеха участие осем ветеринарни лекари, които отговориха на над 550 въпроса. За 2018 година са предвидени 3 обучителни сесии, като първата беше проведена на 14 април 2018 година.