Успелите

Борис Биволарски: Не е нужно да си задължително съгласен

Това лято беше по-различно за студенти и CEO-та на 44 компании в България. За първи път бе организирана инициативата „Обяд с шефа“, която цели да срещне мотивирани млади хора с топ мениджмънта на някои от най-популярните фирми у нас. 

В поредица от интервюта ще споделим обратната връзка на студенти и мениджъри след срещата им за обяд в луксозния ресторант Капитан Кук. Какво се случи и какво означава за един студент тази среща с човек, който ще даде безценен опит и съвети, които да изстрелят младите хора в предстоящото им кариерно развитие?Какво означава това и от страна на бизнеса?

Този път това е гледната точка на една от най-нашумелите български стартъп компании, превърнала се в любима услуга на десетки хиляди – eBag.bg. Маркетинг мениджърът Борис Биволарски се срещна с един от най-амбициозните печеливши в кампанията Йордан Романов.

Снимка Борис и Йордан 

Борис Биволарски, маркетинг мениджър на eBag.bg:

Какво ще вземете от кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Ще взема един много интересен контакт и разговор. Ще взема и убеждението, че с такива хора и инициативи ще стимулираме младите все повече да търсят знания, опит, да споделят и мислят в насока как да се подобряват, за да вършат стойностни дела.

Какво научихте от обяда с победителя Йордан Романов?

Научих най-вече, че на неговата възраст аз не съм бил толкова напорист в нещата, които съм правил. Човек дори да няма достатъчно опит и знания, трябва да е амбициозен и да си гони целите, без значение дали ще постигне очаквания краен резултат. Всеки си има своите лични и професионални цели, които да преследва, и те се постигат с много труд и много грешки.

Какво бихте посъветвали кандидатите в следващите издания на кампанията?

Бих ги посъветвал да бъдат по-смели, да излеят това, което е в главата им. Без да мислят, че трябва да се харесат на човека отсреща, а да представят себе си по начина, по които биха се представили при срещата на живо, т.е. да не се продават, а да покажат себе си като човека, който ще застане насреща.

Йордан Романов след срещата с Борис Биволарски:

Какво ще вземете от кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Със сигурност ще взема едно голямо знание, което може да бъде споделено само от професионалисти, постигнали нещо стойностно в живота. Вярвам, че такива личности ще е най-подходящо да познаваме лично, за да ни дават практически съвети като професионалисти, а не като роднини.

Какво научихте от обяда с Борис Биволарски?

От обяда с Борис Биволарски научих много практически съвети, които ще ми послужат в живота, особено в бизнес начинанията, с които искам да се занимавам. Послужи ми с по общ поглед върху методите на работа, които в бъдеще ще използвам. Послужи ми и с готови примери и методи, които са изпитани от него като професионалист.

Какво бихте посъветвали кандидатите в следващите издания на кампанията?

Ще ги посъветвам да се възползват от възможността да се доберат до всеки възможен контакт на професионалист, който могат, защото ще им бъде от полза, независимо от сферата. Професионалният опит на всеки професионалист, които излезе от неговата уста, би бил в плюс на всеки, който иска да постигне нещо стойностно в живота.

Борис Биволарски:

Искам да допълня, че не е нужно да си задължително съгласен с всичко, което ще ти каже някой, било то и професионалист. Важното е да знаеш как да достигаш до информацията и да я използваш най-добре за себе си и своите цели. Не приемай думите на хората за чиста монета. Това, че някой го е направил, не означава, че и при теб ще проработи на 100%. Можеш да видиш работещи модели в неговия подход, които да ти помогнат в реализацията на твоя модел, но не ги приемай за чиста монета и че със сигурност ще проработят и в твоя случай. 

Инициативата „Обядвай с шефа“ е организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от верига луксозни ресторанти „Капитан Кук“. „Капитан Кук“ предлага огромно разнообразие от най-висококачествени пресни риби и морски дарове, висок клас телешко и свинско месо и пресни сезонни зеленчуци, като от съществено значение са модерната технология и уреди, с които се приготвя храната. Запазена марка на „Капитан Кук“ са виртуозно приготвени ястия по авторски рецепти, изискана обстановка и високо ниво на обслужване. Стремежът към най-високите стандарти във всеки детайл е именно посланието, което инициативата „Обядвай с шефа“се опитва да предаде на студентите участници.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

To The Top Agency

ToTheTop е агенция, разработваща инструменти за управление и измерване на човешкия ресурс и работодателската марка в компанията. Дейността й е насочена към организиране на събития, специализирани вътрешнофирмени, корпоративни и бизнес обучения, BTL и b2b събития. Част от ToTheTop Agency е и студентската мрежа Talent Club, създадена, за да подпомогне връзката между компаниите и младите специалисти в България.

Оставете коментар

0 коментара