Успелите

Кой гради бъдещето на електронната търговия?

На 14 април в София ще се проведе конференцията „Бъдещето на ритейла: Успешни стратегии за електронна търговия“, фокусираща се върху тенденциите в развитието на електронната търговия. Напредъкът на технологиите през последните години промениха изцяло начина, по който пазаруваме. Това бе голяма възможност за редица предприемачи, които започнаха или изцяло пренесоха бизнеса си онлайн. Други пък, намериха нови възможности за растеж и развитие онлайн.

На конференцията лектори, с дълъг опит зад гърба си и големи постижения в областта, ще представят практически идеи, съвети и опит на тези, които вече развиват електронна търговия, както и на тези, които тепърва откриват тази възможност.

Кои са лекторите?

Марек Кемпка е директор на Shopper Technology за Европа в Nielsen, където е отговорен за управлението на потребителски проучвания чрез иновативни технологии като анализ на погледа и движението, виртуално пазаруване и използваемост на уеб сайтове. Има над 10 години опит в проучването на потребителското поведение. Той ще ни запознае с това как технологиите променят начина, по който пазаруваме и какви са тенденциите по цял свят.

От Ребека Лийб, член на Консултативния съвет към Netswitch Technology Management ще разберем защо съдържанието подкопава модела за електронна търговия. Областта на специализацията й е дигиталният маркетинг и по-конкретно стратегии за съдържанието и маркетинг чрез съдържанието. Съветвала е едни от най-големите компании в света, сред които Facebook, Pinterest, LinkedIn, Cisco, DuPont и др.

За това как да подобрим преживяването и „пътуването“ на потребителите в сайтовете ще разберем от Алекс Божинов, мениджър за България на Google. Има два стартъпа зад гърба си, преди да постъпи на работа в най-голямата технологична компания в света. Николай Бонев, също работещ в Google, ще проведе уъркшоп GoogleBrandlab, където ще разберем как можем да използваме продукти на Google, за да развием дигиталния маркетинг.

Мат Смит, съосновател на The Viral Factory, най-добрата агенция за вайръл маркетинг в продължение на 14 години, ще сподели тайните на успешната вайръл кампания и защо традиционният маркетинг има нужда от промяна. Специалист е в разработване на видео кампании, всяка от които е достигала до милиони души. Работил е с Hyundai, Samsung, BBC, Skype и др.

Петър Илиев, един от създателите на българката платформа за създаване на електронни магазини CloudCart, ще представи практическа информация за това, как да създадем устойчив бизнес модел. Има голям опит в създаването на онлайн магазини.

Изпълнителният директор за България на OLX, Спас Сливков, ще говори за технологиите и тенденциите, които са променили електронната търговия. Бил е част от екипа на prodavalnik.bg в продължение на 3 години, а след придобиването на компанията от OLX, заема ръководния пост за България.

Основателят на най-големия онлайн супермаркет в България ebag.com, Иван Александров, ще даде ценни съвети за потребителското преживяване и за това, как да оставим клиентите си доволни.eBag.com предлага над 10 000 продукта онлайн и успява да поддържа конкурентни цени. За по-малко от година след създаването си, успява да се превърне в най-голямата платформа за пазаруване на хранителни стоки у нас.

Освен споменатите лектори, ще присъстват и други 11, които също ще представят ценни практически съвети и актуални тенденции в електронната търговия. Очаква се аудиторията да надхвърли 250 души.

„Бъдещето на ритейла: Успешни стратегии за електронна търговия“ ще се проведе на 14 април 2016 година в София Ивент Център. Повече информация и формата за регистрация за събитието можете да намерите тук.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

Калоян Гаджев

Студент маркетинг. Интересувам се от технологии, web development и психология. Обичам дългите пътувания, изгревите на открито и Белгийската бира.

Оставете коментар

0 коментара