Първият форум за споделен бизнес опит на членове на българските дружества на BNI се проведе при много голям посетителски интерес. Представители на над 100 бизнеси се включиха в събитието.
8 предприемачи, в рамките на 2 модула, разказаха своите лични истории за успешен бизнес. Споделиха причините да го започнат, какви методи са ползвали за преодоляване на трудностите, с които са се сблъсквали и мотивацията да продължат смело напред.
Инспираторите на приема бяха: Павел Хрисков, Ангелина Пенкова, д-р Бранимир Кирилов, Надежда Ванева, Николай Кондев, Гена Събева, Деян Василев и Виктория Алексиева. Те гордо се изправиха пред посетилите на форума и създадоха неповторима атмосфера на приятелство и доверие, като разказаха своите приключения.
BNI – Business Networking International e международна организация, която помага на своите членове да развиват бизнеса си, с помощта на професионална програма за маркетинг чрез бизнес препоръки от уста на уста. Тя ги насърчава да поддържат значими и дългосрочни отношения с утвърдени професионалисти и хора от бизнеса.
Първото BNI дружество в България е официално открито на 1 декември 2015. В момента функционират 3 организации, а 2 нови са са в процес на създаване.
Ценностите, върху които дружеството се фокусира са: Традиции + Иновации, Признание и Отговорност. BNI обединява и насърчава местни бизнеси, като им помага да вървят смело напред, да се разрастват и да оставят своите следи.
"Когато попаднеш в BNI, сякаш си сред стари приятели, които никога не си виждал преди" , споделя един от националните директори за Холандия.
Всеки един от вдъхновителите, разказали своя път към успеха, получи специален сертификат.
"Маркетингът от уста на уста (МОУНУ) е най-ефективната маркетингова стратегия". , каза Пламен Вълчев, национален директор на BNI България.
Провелия се BNI форум, помогна на предприемачите, като им показа първата и най-важна стъпка, т.е. маркетинга от уста на уста (МОУНУ). Това е осъзнаването, че на пазара има сегмент от хора, потенциални клиенти, които се нуждаят от вашите продукти и/или услуги също толкова, колкото вие от сделката с тях. Тези хора хора не се доверяват на интернет в търсенето на "перфектния" доставчик, те се доверяват на препоръката, познанството и доверието на другите хора към вас. Партньорите Ви за препоръки стават Вашия маркетинг екип.
Форумът завърши с нетуъркинг коктейл. Гостите се насладиха на ароматните вина, предоставени от партньорите на събитието и членове на BNI България:
Georgiewi Bros – винарна създадена от двама братя, водени от мечтите си за общ бизнес и създаване на нещо ново и уникално за България и региона.
КИНО И ВИНО – форматът е създаден от Веселин и Юлия Савови, вносители на специално селектирани италиански вина.Те съчетават в забавна форма дуалистична експертиза – в киното и виното. Дегустациите, които включва формата, се допълват с разкази за различните представяни вина и избрана филмова тема.
Партньор на събитието бяха:
D-Trade (вносители на кафе Мокамбо).
Официален домакин – хотел „Маринела“.
Форумът за споделен бизнес опит ПЪТЯТ НА МОЯ БИЗНЕС се проведе с медийната подкрепа на:
b2bmedia, manifesto.bg, facti.bg, eventspro.bg, jobtiger.bg, expoworld.bg, uspelite.bg, thexperts.bg, luboslovie.bg, Българската асоциация на ПР агенциите – БАПРА, Българската асоциация за управление на хора, списание „Човешки ресурси“.
Гена Събева, Събеви груп (BNI Успех)
Николай Кондев, Номер 1 Адвъртайзинг (BNI Партньори)
Светлана Проданова-Вълчева и Пламен Вълчев, национални директори на BNI България