Форум за споделен бизнес опит - печелиш повече, когато помагаш на другите да печелят!
Първият форум за споделен бизнес опит на членове на българските дружества на BNI се проведе при много голям посетителски интерес. Представители на над 100 бизнеси се включиха в събитието.
8 предприемачи, в рамките на 2 модула, разказаха своите лични истории за успешен бизнес. Споделиха причините да го започнат, какви методи са ползвали за преодоляване на трудностите, с които са се сблъсквали и мотивацията да продължат смело напред.
Инспираторите на приема бяха: Павел Хрисков, Ангелина Пенкова, д-р Бранимир Кирилов, Надежда Ванева, Николай Кондев, Гена Събева, Деян Василев и Виктория Алексиева. Те гордо се изправиха пред посетилите на форума и създадоха неповторима атмосфера на приятелство и доверие, като разказаха своите приключения.
BNI – Business Networking International e международна организация, която помага на своите членове да развиват бизнеса си, с помощта на професионална програма за маркетинг чрез бизнес препоръки от уста на уста. Тя ги насърчава да поддържат значими и дългосрочни отношения с утвърдени професионалисти и хора от бизнеса.
Първото BNI дружество в България е официално открито на 1 декември 2015. В момента функционират 3 организации, а 2 нови са са в процес на създаване.
Ценностите, върху които дружеството се фокусира са: Традиции + Иновации, Признание и Отговорност. BNI обединява и насърчава местни бизнеси, като им помага да вървят смело напред, да се разрастват и да оставят своите следи.
"Когато попаднеш в BNI, сякаш си сред стари приятели, които никога не си виждал преди" , споделя един от националните директори за Холандия.
Всеки един от вдъхновителите, разказали своя път към успеха, получи специален сертификат.
"Маркетингът от уста на уста (МОУНУ) е най-ефективната маркетингова стратегия". , каза Пламен Вълчев, национален директор на BNI България.
Провелия се BNI форум, помогна на предприемачите, като им показа първата и най-важна стъпка, т.е. маркетинга от уста на уста (МОУНУ). Това е осъзнаването, че на пазара има сегмент от хора, потенциални клиенти, които се нуждаят от вашите продукти и/или услуги също толкова, колкото вие от сделката с тях. Тези хора хора не се доверяват на интернет в търсенето на "перфектния" доставчик, те се доверяват на препоръката, познанството и доверието на другите хора към вас. Партньорите Ви за препоръки стават Вашия маркетинг екип.
Форумът завърши с нетуъркинг коктейл. Гостите се насладиха на ароматните вина, предоставени от партньорите на събитието и членове на BNI България:
Georgiewi Bros – винарна създадена от двама братя, водени от мечтите си за общ бизнес и създаване на нещо ново и уникално за България и региона.
КИНО И ВИНО – форматът е създаден от Веселин и Юлия Савови, вносители на специално селектирани италиански вина.Те съчетават в забавна форма дуалистична експертиза – в киното и виното. Дегустациите, които включва формата, се допълват с разкази за различните представяни вина и избрана филмова тема.
Партньор на събитието бяха:
D-Trade (вносители на кафе Мокамбо).
Официален домакин – хотел „Маринела“.
Форумът за споделен бизнес опит ПЪТЯТ НА МОЯ БИЗНЕС се проведе с медийната подкрепа на:
b2bmedia, manifesto.bg, facti.bg, eventspro.bg, jobtiger.bg, expoworld.bg, uspelite.bg, thexperts.bg, luboslovie.bg, Българската асоциация на ПР агенциите - БАПРА, Българската асоциация за управление на хора, списание „Човешки ресурси“.
Гена Събева, Събеви груп (BNI Успех)
Николай Кондев, Номер 1 Адвъртайзинг (BNI Партньори)
Светлана Проданова-Вълчева и Пламен Вълчев, национални директори на BNI България