Искаш ли да обядваш с успешни хора? Разбери как тук!
KPMG, EVN, Allianz, Melexis, C3i Solutions, SafeCharge са само малка част от компаниите, взели участие в кампанията „Обядвай с шефа на…“, която среща шефовете им със студенти и професионалисти за обмен на опит и контакти, в лична, непринудена среща в приятна обстановка.
В момента тече второ издание на инициативата, като в първото се включиха над 40 компании. Този път те са сведени до 30. Най-голям е процентът на компании участници от горещата IT индустрия – HP Enterprises, Bosch Software Innovations, TTec, Tek Experts и други. Пълен списък може да видите тук.
Организаторът на кампанията To The Top споделя, че идеята за среща на млади хора с потенциални работодатели разчупва стереотипа и засилва връзката между служители и ръководители.
„Това помага и на шефове, и на бъдещи работници, като сближава визията на работодател и служител до две търсещи пътя страни.“
„След първото издание на кампанията голям процент от кандидатите получиха предложение за стаж или работа, ценни контакти и уникално преживяване“
казва още Златан Петров, организатор на кампанията.
„Всички участници споделят пълната си удовлетвореност от кампанията.“
Крайният срок за кандидатстване за второто издание е 31 януари, а самите срещи ще се проведат през февруари и началото на март.
- Какво означава срещата с човек, който може да ни предаде безценен опит и съвети?
- Колко всъщност важна е обратната връзка за лидерите на компаниите?
На тези и много други въпроси ще си отговорят победителите в кампанията. До финалния етап ще бъдат допуснати 87 кандидати, 29 от които ще спечелят срещи с лидерите.Можете да разгледате всички участници или да се включите и вие на сайта на кампанията.