Кампанията "Магазинчето на квартала" подкрепя малкия бизнес в България
Тази статия не е реклама на Кока-Кола. Инициативата "Магазинчето на квартала" е чудесен пример за взаимопомощ и за това как по-големите и опитни могат да подкрепят и подават ръка на по-малките. Както е в природата и обществото. Безвъзмездно. Просто помагаш, защото знаеш, че има нужда от теб. И предаваш нататък - знания, опит и каквото можеш да дариш.
За да се справят с икономическите последици от COVID-19, някои малки квартални магазинчета в страната ни ще получат подкрепа от "Coca Cola HBC". Кампанията "Магазинчето на квартала" се състои от няколко етапа, а първият етап обхваща около 500 малки търговски обекта от цяла България. Подкрепата се изразява в предоставянето на "необходим инвентар", който да помогне и облагороди бизнеса. Освен това, в предстоящите месеци представителите на Кока-Кола България ще споделят своите знания, опит и експертиза за това как собствениците на квартално магазинче да го направят и поддържат привлекателно за клиентите си - стари и нови.
Наред с безопасността и здравето на служителите, основен приоритет на компаниите в Системата на Кока-Кола в България е подпомагането на местните общности и клиентите, с които работи и за които е дългогодишен и доверен бизнес партньор. В основата на новата кампания са залегнали ценностите, върху които Кока-Кола вече 55 години гради бизнеса си в България – качество, професионализъм, отговорност и доверие.
Вторият етап ще разшири дейността на кампанията. Компанията планира да обхване 1000 малки магазина и да ги подкрепи в борбата с икономическите последици от COVID-19. Системата на Кока-Кола в България вече подкрепи 26 болници, като раздаде безалкохолни напитки и вода, участва в раздаването на топъл обяд в социално слаби домакинства и дари рекламни пространства "на Българския червен кръст за дарителската им кампания „Заедно срещу COVID-19".