Кампанията "Не си сам" набира хранителни продукти за възрастни и нуждаещи се хора от Перник
На 4 март бе даден старт на великденската доброволческа инициатива „Не си сам”, чиято цел е да набере хранителни продукти за възрастни и крайно нуждаещи се хора от Перник и близките 21 села. Организаторите на кампанията са си поставили за задача да зарадват поне 250 домакинства от Перник и областта като дарените продукти ще бъдат раздадени в навечерието на християнския празник.
Източник: НЕ СИ САМ
Зад идеята за осъществяването на инициативата стоят шестима перничани, сред които и актрисата Луиза Григорова-Макариев.
"Искаме да помогнем и да стоплим сърцата на хора в крайна необходимост, най-вече възрастни хора от град Перник и селата от околността... Надяваме се много българи да се включат, много перничани да се включат" - сподели актрисата в профила си в Instagram.
Източник: Dnes.bg
Препоръчителният списък с хранителни продукти включва: консерви готова храна, боб, олио, захар, ориз, леща, брашно, макарони/фиде, по-меки сладкиши и козунаци с дълга трайност, като това ще бъде пакетът, който получава всеки нуждаещ се.
"Всеки е добре дошъл да помогне с колкото и каквото може - от една кутия бисквити до пълна торба с дарения. Даренията са различни, но всяко едно е добре дошло. И всички, които не могат да дойдат физически на място, има възможност да изпратят и по куриер” - споделя координаторът на екипа Симеон Лазаров, предават от Dnes.bg
Желаещите да участват в инициативата могат да предадат лично продуктите след предварително уговорена среща с организаторите на тел.: 088 44 55 062. Паралелно с изпращане на хранителните продукти по куриер, дарения могат да се предадат в Mall Pernik и в хранителния магазин “Фантастико”, намиращ се в квартал „Изток”.
Хранителните продукти могат да се предадат до 12 април по куриер и до 15 април на място в Перник. График с работното време за дарение ще се осъществява всеки петък от 18 до 20 часа, а в събота и неделя - от 11 до 13 часа и от 18 до 20 часа. За актуална информация за работното време на пунктовете и развитието на кампанията може да проследите през Facebook и Instagram страницата на инициативата.
Освен от хранителни продукти за осъществяването на дарителската кампания организаторите отправят апел към потенциални корпоративни дарители, които биха могли да се включат както с храни, така и с организирани от служителите им доброволчески екипи, които да съдействат при сортирането и разпределението на пакетите.
Източник на корица: iStock