Кандидатствайте за Промяната 2018 и помогнете на деца и младежи
За пета поредна година фондация Reach for Change България и Нова Броудкастинг Груп търсят човека с предприемачески дух и силна мотивация, който е намерил решение как да постигне ПРОМЯНАТА в живота на възможно най-много деца и младежи (0-24 г.). Кандидатства се лесно чрез онлайн формуляр. Конкурсът е отворен и за физически лица и организации с нестопанска цел. Не се изискват допълнителни документи и няма изискване за определен брой години дейност или обем управлявани средства.
Награден фонд на ПРОМЯНАТА – 65 000 лв.
Един победител и четирима финалисти в конкурса ще спечелят място в Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет години. Той включва:
- Финансова подкрепа: ПРОМЯНАТА ще осигури начален капитал от 30 000 лв. за победителя и по 15 000 лв. за двамата финалисти с най-много гласове от онлайн гласуването.
- Професионални съвети и насоки: Победителят и финалистите ще получат бизнес менторство, обучения, консултации и достъп до международната методология на Reach for Change за стратегическо планиране, измерване на социален ефект и ефективно лидерство.
- Достъп до нашата мрежа: ПРОМЯНАТА ще свърже петимата финалисти с корпоративни партньори и глобална общност от социални предприемачи в 18 държави на 3 континента.
- Медийно отразяване: Петимата финалисти ще бъдат популяризирани през широката мрежа от медийни канали на Нова Броудкастинг Груп.
Акселератор на ПРОМЯНАТА:
Като част от процеса на селекция най-добрите 10 кандидати в конкурса ще бъдат поканени в Акселератора на ПРОМЯНАТА и ще получат безплатни обучения и индивидуални консултации, чиято пазарна стойност е 2000 лв. на човек. Акселераторът ще им помогне да развият своя бизнес план, да подобрят цялостно своя проект и планирането на неговия социален ефект.
Петимата финалисти в конкурса ще участват в онлайн гласуване като част от процеса на селекция. Медийната кампания по време на гласуването е уникална възможност за получаване на голяма видимост и привличане на нови поддръжници и партньори. За да се представят възможно най-добре, те ще преминат през специален обучителен модул по дигитален маркетинг и ще получат микрогрант от 1000 лв., които да инвестират в популяризирането на своя проект.