Марина Иванова: Прави това, което обичаш, и бъди човек
Днес те срещаме с Марина Иванова. Марина се е потопила в изкуството на декупажа от 3 години. Работата ѝ в рекламна агенция и изучаването на маркетинга не са пречка, за да се влюби в декупажа. Майка е на прекрасно момиченце, което ѝ помага да става по-добър човек всеки ден. Марина споделя, че е човек, който обича щастието и счита, че всеки трябва да бъде изслушан, разбиран, но най-вече щастлив и обичан. Когато една идея ѝ харесва, тя влага цялата си душа в осъществяването ѝ. Мотото на Марина е „Прави това, което обичаш, и бъди човек!“.
Какво те запали по този занаят и защо е толкова специален за теб?
Запалих се по декупажа, защото е изключително красив и ти предоставя възможност да вложиш късче от себе си в това, което правиш. Исках да накарам хората, до които достигат моите творения, да се усмихнат и да усетят поне малко от любовта, която влагам. Този занаят е специален, защото мога да изразя вътрешните си емоции чрез декупиране, а и защото всяко нещо е само твое и никога не може да бъде имитирано напълно.
Имаш ли любим реализиран проект? Ако да, кой е той и какво го прави различен?
Имам много любими проекти, но сред най-значимите е изработка за моя приятелка и нейната дъщеря. Искаше кутия за съхранение на ластици за дъщеричката си и рамка за снимка за себе си. Направих ги на един дъх и вложих толкова любов, че накрая се получи абсолютна красота, а обратната връзка беше най-голямата награда за мен.
Какво те вдъхновява да преследваш целите си и да се развиваш?
На първо място семейството и близките ми, които винаги ме подкрепят, колкото и щуротии да измислям. Най-голямата ми мотивация е, че човек не трябва да спира да си поставя цели. Ако го направи, спира да живее и продължава единствено да съществува. А животът е полето, на което всички трябва да се изявим.
Как дигиталното присъствие помага за развитието на твоя бизнес?
То е възможността да достигна до различни хора и най-вече до такива извън моя град. Ако се обърна към маркетинговата част, дигиталното присъствие ми помага да достигна до правилната аудитория по правилния начин и да прочитам следите, които тя оставя, за да ѝ давам все по-качествено съдържание.
Смяташ ли, че онлайн продажбите са подходящ начин и за други традиционни бизнеси да се развиват успешно в 21. век?
Да, смятам, че почти всеки бизнес може да се развива и онлайн. Това дори е препоръчително, тъй като хората прекарват все повече време в онлайн пространството. Това е възможност, която не трябва да се пренебрегва, защото се губи една допълнителна печалба.
Къде ти се иска да бъдеш след десет години?
След 10 години искам да съм установила своя начин на работа и да имам по-малко за учене и повече за надграждане. Представям си своята къща и щастливото семейство, където ще правя така мечтаното състаряване на мебели и ще уча дъщеря си на това. Искам да оставя следа след себе си и да знам, че когато се обърна назад, ще видя неща, за които да кажа: „Това го направих аз и се гордея! Искаш ли да те науча?“.
Най-голямата ми мечта е да мога да уча други млади хора да правят това, което и аз, и да ги вдъхновявам да бъдат отговорни, креативни, добри и целеустремени.
Опиши ни България на своите мечти.
Това е много болна и дълга тема на разговор за мен, но България е прекрасна такава, каквато е сега. Това, което искам да се промени, е младите хора да осъзнаят, че няма лесно бъдеще и ако останат тук, могат да помогнат да направим България още по-прекрасна. В България на моите мечти всички хора са щастливи със своята работа, трудят се и са финансово стабилни. Изграждат семейства и дом със спокойствие и мъдрост и най-вече се грижат за своята природа.