Митове и истини за дропшипинга
В последните няколко години онлайн търговията се развива с най-бързи темпове и е една от най-бързо растящите индустрии. Показателен за това е нейният ръст дори през тежките финансови времена на рецесията от 2008-ма година. В днешно време все повече дребни търговци започват да продават различни стоки от производители в различни държави, които дори не притежават. Това всъщност представлява и дропшипингът. Като всеки бизнес, в който голяма част от търговците са се изградили като професионалисти чрез самообучението, се пораждат новини и слухове, които често подвеждат начинаещите. Ще споделя с вас три от най-разпространените митове в дропшипинга и истините за тях.
1. Пазарът вече е разработен и няма място за мен
Случало се е много хора навлизащи в млада индустрия да споделят, че няма възможности пред и казват, че пазарът е пренаситен. Често това са оправдания, защото техни колеги полагащи повече усилия и фокус осъществяват точно това, от което те са се оплаквали и правят нещата, които са обявявали за недостижими.Вижте още: Най-големите световни дропшипинг платформи
Истината: Пазарът е свободен и достъпен за всички. Абсолютно за всички! Всеки средностатистически човек може да се регистрира в е-bay или някоя от другите големи платформи и да си докарва допълнителен доход. Разбира се, не става с щракане с пръсти - има много четене, учене и усилия. Най-амбициозните и упоритите достигат сериозни постижения и добър стандарт за рамките на България.
2. Средата е конкурентна, затова не успявам
Със сигурност има конкуренция, но това се случва на всеки перспективен пазар. Например в храните. Има толкова много видове бисквити, шоколади, кроасани и други сладки изделия. Винаги обаче ги има тези, които благодарение на правилна стратегия преборват конкуренцията. Наш дълг е да се докажем на пазара и да заслужим печалбите си, като избираме среда с по-малка конкуренция и работим по-усърдно.Истината: С повече труд и позитивизъм ще успея. Чували ли сте цитата: "Шампионите не печелят на ринга, а са само разпознати там като такива"? Тоест професионалната ни подготовка е нещото, което изисква най-много труд и време, но е от може би най-голямо значение за това да сме успешни търговци. Позитивната нагласа е бонус, защото не допуска лошите моменти да ни засегнат и ни помага да поддържаме висок дух в трудните моменти.
3. Нивото на продажбите е обвързано с това колко пари съм вложил
Най-голямото предимство на дигиталната епоха за сферата на търговията, за разлика от индустриалната е, че продуктите и стоките не е задължително да се съхраняват от търговците. Ние извършваме дропшипинг и това е целта ни - да продаваме продукти, които не притежаваме и е възможно да навлезнем на пазара с най-малки спестявания и да продаваме неограничено.Вижте още: Дропшипинг - втора работа или собствен бизнес?
Истината: Трвабва ви правилен екип, а не голяма инвестиция. Това ще ви донесе най-голям успех. Ние в www.smpro.net споделяме този възглед, защото в хора на своето развитие сме видели, че благодарение на привличането на правилните хора и изграждането на сплотен екип се формира силна компания, която преборва конкурентите.
Автор на статията е Веселин Вълев, студент в МУ Пловдив, за който работата като посредник при сделки в електронна търговия се е превърнала в доходоносно ежедневие.