Откриха български информационно-туристически център в Япония
Страната ни откри информационно-туристически център в Япония. България не е платила и лев за разходите по изграждането му, които са поети от Бизнес асоциацията "Япония и Югоизточна Европа".
От пресцентъра на МТ обявиха, че лично министър Ангелкова е открила новата придобивка, намираща се в Токио. Местоположението на туристическия център е в сърцето на японската столица. На церемонията по официалното му откриване присъстваха над 90 души, сред които депутати от Долната камара на японския парламент, представители на министерства, бизнеса и туристическите среди, посланици и др.
„Много важно е, че България вече присъства физически на туристическия пазар в Япония и всички жители и гости на Токио ще могат да получават актуална информация на място за възможностите за туризъм в страната ни. България е известна сред азиатските туристи с розовото си масло и киселото мляко, но тук те могат да открият много други атрактивни форми на туризъм“, коментира Ангелкова.
В новия туристически център посетителите ще получават брошури за страната ни и информация за възможностите за туризъм, които предлага България.
По брой посетители у нас японските туристи заемат 41 място, с общо 9000 души. Цифрата е само за периода януари-август, като се очаква още желаещи да разгледат родните забележителности да пристигнат у нас. Забелязва се трайно увеличение спрямо същите месеци на 2015 г. Ръстът на дошлите японци е с 16,5 %.