Успелите

Реклами ще бъдат заменени с упътвания към приюти за бездомни в Стокхолм

Стокхолм заменя рекламите по билбордовете с упътвания за приюти за бездомни през зимата.

С бързото приближаване на зимата, шведската столица премахва електронните реклами и на тяхно място поставя дигитални указания как се стига до най-близкия приют или затоплена стая. Clear Channel е маркетинговата агенция, която е отговорна за билбордовете и обществени екрани на града. Те ще програмират електорнните устройства автоматично да показват упътванията за бездомни, когато температурата падне опасно ниско. Упътванията ще са навсякъде из града, но допълнително ще се внимава да се показват по-често в райони на града с по-висока концентрация на бездомни.

Този февруари зимата принуди кметът на Брюксел да помоли полицията за съдействие. Бездомните, които отказват да отидат в приют, са били задържани в ареста за една вечер, за да се предпазят от зимните температури, като най-приоритетни са децата, спящи по улиците.

Виждаме все повече примери за социални кампании, които насочват вниманието към обществено значими проблеми и помагат на хора в нужда. Надявам се подобни инициативи да зачестят и по нашите ширини. А ето и списък с приютите и центровете за временно настаняване у нас.

 

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

Невена Николова

Бакалавър по психология, с интереси в литературата, астрологията и образованието.

Оставете коментар

0 коментара