Успелите

Съветите на директора на "Нестле България" Петър Стоилов към младите поколения

Това лято беше по-различно за студенти и CEO-та на 44 компании в България. За първи път бе организирана инициативата „Обяд с шефа“, която цели да срещне мотивирани млади хора с топ мениджмънта на някои от най-популярните фирми у нас. 

В поредица от интервюта ще споделим обратната връзка на студенти и мениджъри след срещата им за обяд в луксозния ресторант „Капитан Кук“. Какво се случи и какво означава за един студент тази среща с човек, който ще даде безценен опит и съвети, които да изстрелят младите хора в предстоящото им кариерно развитие? Какво означава това и от страна на бизнеса?

Амбициозната студентка Луиза Абраамян се срещна с изпълнителния директор на "Нестле България" Петър Стоилов, възможност, която получи като победител в конкурса “Обяд с шефа“. Вижте какво научиха един от друг и какво впечатли г-н Стоилов. 

Петър Стоилов, изпълнителен директор на "Нестле България":

Какво ще вземете от кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Срещата ми с Луиза бе вдъхновяваща! Интересен бе разговорът ни, свързан с това как младите виждат ролята на мултинационалните компании в по-широк контекст, надхвърлящ чисто индустриалния им такъв. Темата за различни корпоративни инициативи по обществено значими теми се оказа интересна и считам, че ние като компания трябва да сме още по-споделящи и прозрачни!

Какво научихте от обяда с победителя Луиза Абраамян?

Всъщност разговорът ми с Луиза Абраамян потвърждава мнението ми за младите - будни, осъзнати и амбициозни българи, търсещи перспективи и готови да приемат предизвикателства, да моделират бъдещето, своето и на страната си! Създаването на учебни и работни перспективи/възможности за младите и по този начин реализацията им в страната, е отговорност и на бизнеса.

Какво бихте посъветвали кандидатите в следващите издания на кампанията?

Впечатление ми направи фактът, че Луиза дойде подготвена, с предварително обмислени въпроси и теми за разговор. Нейният подход ме ангажира да отговоря на очакванията ѝ в максимална степен.

Луиза Абраамян след срещата си с Петър Стоилов:

Какво ще вземете от кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Кампанията сама по себе си дава една различна възможност - да се опознае мисленето, навиците, мнението и позицията на събеседника. Точно това и смятам за най-ценно. Всеки човек минава по своя професионален път и формула за успех не съществува, затова смятам, че е важно да познаваме добрите и лошите практики, за да създадем свои.

Какво научихте от обяда с Петър Стоилов?

В приятната обстановка на един обяд може да се научи неочаквано много. Г-н Петър Стоилов е успешен и позитивен човек, от когото успях да получа изключително интересна и полезна информация както за бизнеса, организацията и лидерството, така и за личностното развитие. Може би едно от най-ярките неща, които ще запаметя и занапред, е това, че човек трябва да бъде смел в търсенето на нови възможности, да се съсредоточи върху силните си страни и да ги използва правилно. 

Какво бихте посъветвали кандидатите в следващите издания на кампанията?

Срещата е наистина интересна и вдъхновяваща, затова и си струва да се подходи с желание и внимание.

Инициативата „Обядвай с шефа“ е организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от верига луксозни ресторанти „Капитан Кук“. „Капитан Кук“ предлага огромно разнообразие от най-висококачествени пресни риби и морски дарове, висок клас телешко и свинско месо и пресни сезонни зеленчуци, като от съществено значение са модерната технология и уреди, с които се приготвя храната. Запазена марка на „Капитан Кук“ са виртуозно приготвени ястия по авторски рецепти, изискана обстановка и високо ниво на обслужване. Стремежът към най-високите стандарти във всеки детайл е именно посланието, което инициативата „Обядвай с шефа“ се опитва да предаде на студентите участници.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

To The Top Agency

ToTheTop е агенция, разработваща инструменти за управление и измерване на човешкия ресурс и работодателската марка в компанията. Дейността й е насочена към организиране на събития, специализирани вътрешнофирмени, корпоративни и бизнес обучения, BTL и b2b събития. Част от ToTheTop Agency е и студентската мрежа Talent Club, създадена, за да подпомогне връзката между компаниите и младите специалисти в България.

Оставете коментар

0 коментара