Успелите

Темелко Дечев: Време е да се мине на следващо ниво!

Темелко Дечев, с когото ви запознахме преди време, е личност с 10-годишен опит със стратегическо развиване на бизнеси от различени индустрии. Работил е като мениджър на фирма за неджими имоти в ситито на Лондон, в ИТ компания, реализираща проекти на пазари в Европа, САЩ и Австралия, делегат на 15-я Световен Бизнес Диалог и част от екипа, изградил националната структура в България на международна неправителствена организация, обединяваща млади предприемачи и лидери от различни сфери. В момента работи по проекти за развиване на бизнеси от различен характер с дейности в САЩ и страни от Европа и Азия .

Какво представлява така наречената „Бизнес буря“?

Tова е много иновативна концепция за провеждане на бизнес събития от ново поколение. Формата на първото събитие, което ще е в София, ще съчетава в себе си специализирани бизнес обучения от различен характер, емоционални и интерактивни преживявания, форум на бизнес експерти и уъркшоп с цел да бъдат адресирани актуални теми от различни бизнес сектори и индустрии, които подпомагат растежа на бизнесите на регионално, национално и международно ниво.

Бизнес буря представлява серия от интерактивни и уникални по рода си бизнес събития, които ще бъдат провеждани в цяла Европа (стартира се от София) и ще обединяват в себе си:
- Специализирани бизнес обучения от различен характер;
- Емоционални преживявания без аналог;
- Революционни идеи за бизнес индустрията;
- Буреносени коктейли-уъркшоп;
- Тематични концепции: стимулуращи знания и сетива;
- Интерактивни форуми на бизнес експертите;
- Много дългосрочни ползи за всички участници;
- както и други изненади...

Искаме всички посетители да преживеят нови емоции, които да им помогнат да научат полезни стратегии, знания и ноу-хау за бизнеса си, да преживеят уникални по рода си интерактивни формати и да останат с конкретни и реализируеми знания и съвети след края на първото събитие. Начините, чрез които ще бъде постигнато това, ще са различни всеки път, защото всяка една „Бизнес буря“ ще е различна по тематика, бизнес казуси, които адресира, емоционален и интерактивен формат, тематика и концепция на събитието и конкрени крайни цели, заради които се случва тази „Буря“. Ще се стремим да даваме максимално много на участниците и да стимулираме техните сетива: знания, слух, зрение, мислене, обратна връзка, чувства, преживявания и емоции чрез работа и предизвикателства от бизнес света около нас.

Имаме изградени още 2 концепции за бизнес бури с изключително колоритни и интересни теми, по които вече работим активно. Има покани за работа и разлиацията на Бизнес бури в Лисабон, Барселона, а също така сме и в контакт с партньори от Милано, Виена и Берлин. Форматът се приема много добре и от българския бизнес – малки и средни бизнеси, стартъпи и корпорации. Към момента проектът е подкрепен от близо 50 утвърдени бизнес и предприемачески организации, медии, асоциации, клубове, компании, фирми, НПО и сдружения. Това ни радва изключително много и сме радостни, че първата по рода си бизнес буря ще връхлети София. А и ярките изгреви над столицата ни са винаги красиви. Сега искаме да са и „полезни“ на бизнеса.

Oсновният лектор определено е интересен - разкажете ни малко повече за него. 

Международният лектор и Executive Coach, Саймън Бъкнал, ще бъде специалният ни гост за първата по рода си бизнес буря. Той ще проведе 4 интерактивни мастър обучения, които е реализирал в различни страни по света.  Саймън е отличен в топ 20 от общо 26 хиляди участници. Международният лектор е консултирал над 30 000 мениджъри, директори на компании, предприемачи, бизнес лидери и специалисти в различни сфери, сред които лидери на компании листнати на Лондонската стокова борса – FTSE 100, компании в листата на Fortune 100, собственици на малки и средни бизнеси, предприемачи, стартъп компании и много други. Саймън е обучавал специалисти в различни бизнес програми във Великобритания, Ирландия, Дания, Германия, Холандия, Франция, Украйна, САЩ, Япония, Обединените Арабски Емирства, Пакистан, Кувейт и много други. Неговите умения и доказани резултати са видни при работата му с широко портфолио от компании, някои от които – General Electric, The Atlantis Palm – Дубай, Shell, London Business School и много други.

Четирите мастър класа, които ще проведе той, са:  

  • The Red Hod Elevator Pitch for StartUps – Ако имате много добра идея/проект и само една минута, за да я представите на инвеститор. Какво бихте казали? Как бихте „запалили“ вашия слушател или аудитория и как ще кординирате съобщението? Разберете всички тънкости как да привлечете и ангажирате вниманието на вашите слушатели по време на всяка презентация. НЯМАТЕ ВРЕМЕ ЗА ГУБЕНЕ!
  • Public Speaking Masterity – Забравете за напрежението и изненадайте партньорите и колегите си с „Уоу!“ ефект, професионализъм и хладнокръвие дори в най-напрегнатите моменти. От това често зависят ключовите решения. Научете кои са трите НАЙ-ГОЛЕМИ комуникационни грешки, които всеки мениджър допуска. Диалогът е всичко, независимо дали е в личен, или в професионален план. А грешките струват време и пари.
  • Business Storytelling – Изстреляйте бизнеса си в нови висоти със силно въздействаща бизнес история. Маркетинг, Продажби, Преговори – всичко в едно. Оръжието на всеки успешен бизнес Лидер. Научете се как да давате живот на идеите и проектите си чрез правилната комуникация от различен характер. Всяка история, която искате да ви носи пари и успех, трябва да вдъхновява, удивява и завладява хората, затова ще Ви представим най-ефективните техники в тази насока.
  • Communication Secrets – Трансформирайте вашите умения, които ви помагат наистина да предадете вашето съобщение в критични бизнес ситуации – без значение дали сте в конферентната зала, давате интервю, представяте стратегия пред екипа си, или пък защитавате проект пред нов клиент. Ще ви дадем съставаките, които разграничават доброто от отличното в тази насока!

Какъв според вас би бил приносът от организирането на повечето такива събития на територията на страната?

Повечето събития, които се организират в момента, имат много ниски нива на интеракция с участниците. Истинско стимулиране на знания и сетива, емоционални преживявания, които да те карат да станеш част от обученито и да си тръгнеш презареден с полезна информация, като че ли липсва. Искаме да избягаме от добре познатия ни модел на водене на бизнес обучение „чрез монолог“ към участниците, които си записват на тефтерче отделни фрази и цитати. Тези знания си отиват след ден. А и честно казано може да се гледат онлайн. Ние искаме и да изградим едно цялостно преживяване за участниците в нашите бизнес бури. От регистрацията до финала на събитието. Материалите, които ще подготвим и начинът, по който ще поднесем всичко (на хардуерно и софтуерно ниво), ако можем да се пошегуваме с това сравнение, ще даде висока ефективност и полезност дори и след края на събитията. Плануваме много интересни неща и ги адаптираме според нуждите на участниците ни. Има и още нещо – пазарът на бизнес обучения прелива от добре познатите ни теми за видове обучения. Време е да се мине на следващо ниво и да „внесем“ порция нови знания по нови теми, които са повече актуални за бизнес света. На това и ще акцентираме с нашите проекти в България и Европа. Работим по много интересни проекти.

Виждаме и че нашите партньори от ивент индустрията в България са силно впечатлени от тази концпеция и реагират много иновативно на проекта. Това ни радва много, защото това е и една от основните цели – да имаме по-качествен продукт за всички хора, посещаващи бизнес събития в България. Българският бизнес има невероятен потенциал. Това трябва да се надгражда и развива стратегически, а не да превъртаме старите ленти.

Вие събирате редица вдъхновяващи лектори, но кои са хората, които вдъхновяват вас самите?

Тези, които са по-добри от нас, без значение какви са! Тези, които имат визия и действат за реализацията й. Тези, които ни казват неща, които не сме чували и ни показват неща, които не сме виждали. Тези, които имат смелост да мечтаят и не губят кураж. Които са с нас и в трудни, и в хубави моменти. Тук ще бъдем кратки - да сравним вдъхновението с пускането на нов музикален хит на пазара, когато се пуска за първа седмица – резултатът е страхотен, ако песента е хубава и се харесва на повечето хора. Но какво се случва след месеци... да кажем. Търсим си хитове постоянно и се радваме на евъргрийните. И още нещо – природата около нас... това е прекрасен източник на безкрайно вдъхновение, презареждане и мотивация. От най-различни форми.

Какво ще посъветвате хората с предприемачески и творчески дух, които искат да реализират своите идеи тук в България?

Действайте днес и сега и не се отказвайте дори на 1000-я опит, докато не постигнете желания резултат!

Повече инфорамция за събитието можете да намерите тук.

Всички читатели на „Успелите“ ползват 10% отстъпка от билетите за събитието с промокод USPELITEBG.


Не се колебайте да ни изпращате предложения за интервюта в различните ни категории на contacts@uspelite.com. Включете имената на човека, който предлагате за интервю, кратко негово представяне и начин за връзка под формата на e-mail адрес/акаунт в социалните мрежи и/или телефонен номер.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

Силвия Дончева

От град Бургас съм, на 24 години, бакалавър със специалност "Българска филология". Обожавам да чета и анализирам „до кокал“ всичко изчетено, а когато не чета – пиша. Обичам разходките сред природата, източната култура, срещите с различни, интересни и мотивирани хора, и кучето си.

Оставете коментар

0 коментара