Успелите

Тодор и Емил от АвтоИконом: Вашият автомобил се превръща в наша грижа!

Днес срещата е с двама мъже, които са усмихнати и уверени в своите възможности. Те са създатели на фирмата "АвтоИконом" и се грижат за автомобилите на потребителите по най-добрия начин. Ежедневно спестяват на своите клиенти много време и изхабени нерви. Справят се с различни предизвикателства, но най-важен е фактът, че винаги успяват да свършат това, за което са ги наели по най-добрия начин.

А Вие имате ли нужда от иконом за своята кола? Представяме Ви Тодор Гигилев и Емил Ставрев - хората, които стоят зад този нов, но развиващ се бързо проект.

Здравейте, момчета! Представете се на нашите читатели.

Тодор: Здравейте, казвам се Тодор Гигилев и съм експерт в ИТ и софтуерни системи, действащ CEO на фирма Дриймикс и CTO на АвтоИконом.

Емил: Здравейте, аз съм Емил Ставрев - бизнес и маркетинг коуч, освен основател на АвтоИконом имам своя фирма за social media & digital marketing, чрез която съм помогнал на десетки бизнеси да достигнат до повече клиенти.

Всъщност вие сте създателите на фирмата "АвтоИконом". Разкажете ни повече за услугите, които предлагате на потребителите.

Тодор: АвтоИконом е уникална платформа, не само за България, а за целия свят. АвтоИконом е новият начин да спестите време и нерви при поддръжката на вашия автомобил.

Всъщност чрез АвтоИконом можете да обслужите Вашия автомобил с едно натискане на бутон на вашия смартфон и да заявите желанието си през приложението ни за iPhone и Андроид.

Емил: При заявяването на АвтоИконом с Вас ще се свърже нашият диспечер и ще разбере повече за нуждата ви, както и кога е удобно да вземем колата. След това един от нашите професионални шофьори ще дойде на място с нашия брандиран автомобил и ще откара колата Ви до желан от вас или препоръчан от нас сервиз.

Преди това ще подпишете приемо-предавателен протокол, а колата ви ще бъде заснета отвън и отвътре, за да сме сигурни че я връщаме в същия вид. А за да няма нищо изцапано, ще сложим подложка на пода и протектори на волана, седалката и дори скоростния лост.

От колко време се познавате и как решихте да работите заедно?

Тодор: Познаваме се от много време и винаги когато сме ходили на планини, природни забележителности и оф-роуд приключения сме се забавлявали адски много.

Емил: Всъщност и това ни обедини - че в работата намираме удоволствие, а също така се допълваме идеално като профили - аз Marketing & Digital Advertising, а Тошето - IT. И двамата обаче сме много силни в бизнес развитието и воденето на преговори, благодарение на предишни успешни бизнес начинания.

Имаше ли момент, в който не бяхте сигурни, че инвестицията си заслужава? Момент, в който се чувствахте несигурни в своя успех?

Емил: Аз - не. Като инициатора на тази идея, винаги съм вярвал, че нещата ще се стекат по най-добрия начин.

Теодор: Да си кажа честно - в самото начало имах притеснения как ще достигнем до правилната аудитория. Впоследствие обаче се оказа, че проблемът е толкова голям, че хората сами ни намират и се възползват от услугата.

Как ви приемат хората? Какви са отзивите за вашата работа?

Емил: Много сме доволни, че до момента нямаме недоволни клиенти. Това си личи и по отзивите в социалните мрежи.

Как се грижат мъжете за колите си? А как го правят жените?

Тодор: При повечето мъже, отношението към колата е като майка към дете - не искат да ги поверят на детегледачка, до моментът в който са притиснати от липсата на време. Или не разберат, че насреща имат професионалисти, които наистина знаят как да се погрижат за детето им.

Емил: Истината е, че никоя дама не обича да влиза в сервиз, да получава подвиквания от монтьорите и да се цапа при смяната на гуми. Понякога липсата на познания е предпоставка за лошо отношение или дори злоупотреби - нещо, което няма как да стане, когато ние представляваме клиента.

Кое е най-доброто пътуване?

Тодор: Най-доброто пътуване е най-прякото пътуване до желаната цел. А когато си с някой, който знае преките пътища, то това винаги пести време, нерви и пари.

Емил: Най-доброто пътуване е към някой, който вече те очаква и е “сложил масата” за теб.

Споделете своята рецепта за успех?

Тодор: Винаги мислете първо за клиентите и партньорствата, чак след това за вашия продукт. Истината е, че твърде много хора се съсредоточават върху това, което те мислят, а не това, от което имат нужда техните потребители.

Емил: Качество преди печалба! За мен основната рецепта е да направиш нещо наистина качествено, без да се съсредоточаваш над това колко приходи ще ти носи то. Когато услугата или продуктът са наистина възхитителни, хората непременно ще започнат да го използват и препоръчват на близки и приятели.


Не се колебайте да ни изпращате предложения за интервюта в различните ни категории на contacts@uspelite.com. Включете имената на човека, който предлагате за интервю, кратко негово представяне и начин за връзка под формата на e-mail адрес/ акаунт в социалните мрежи и/или телефонен номер.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

Гергана Ватова

Вярвам, че светът принадлежи на добрите хора. Търся чудеса. Спохождат ме вълшебства! Умело забърквам всякакви каши... Не познавам думата "скука".

Оставете коментар

0 коментара