Феновете на "Златната Ябълка" стават герои в сериала
Неведнъж сме ви разказвали за “Златната ябълка” и Студио Змей, защото това са от темите, които си струва да бъдат обсъждани. Дори съвсем наскоро Bored Panda представи на Света работата на екипа на проекта, в който влизат над 28 професионалисти в областта на анимацията, илюстрацията и фолклора, разпръснати в 5 държави.
Днес ще ви разкажем как стадо плюшени овце се впуска в подкрепа на пилотния епизод на проекта и как всички ние, феновете на „Златната ябълка", можем да станем герои в сериала.
Опитваме се да направим хората, които ни подкрепят, максимално съпричастни с творческия процес. Освен да рисуваме герои, вдъхновени от нашите фенове, ще споделяме тайни от кухнята на Студио Змей в месечни видео блогове, достъпни за всеки, който подкрепи кампанията. Искаме да демонстрираме отделните етапи, през които преминава една анимационна продукция – от идеята, през сценарий, скици, визуални разработки, сториборд, анимация, музика, монтаж.
Това споделя арт директорът и инициатор на проекта Димитър Петров.
Фенове на „Златната ябълка“ ще бъдат нарисувани в стила на анимационния сериал, а част от подкрепилите проекта ще имат дори реплики и сцени с главните герои.
Всеки, който подпомогне кампанията за пилотен епизод, може да избере дигитални или физически подаръци, включително плюшената овца Хари, който се оказва важен герой от сериала. Овцете в света на „Златната ябълка“ се раждат с уникални цветове и шарки, а зрителите ще разберат повече за пъстроцветните стада по време на първия му сезон.
Българската национална телевизия поема 20% от разходите за създаването на пилотния епизод, а Студио Змей набира останалите 80% чрез онлайн кампания в платформата Indiegogo. Работата по 24-минутния епизод ще продължи около 8 месеца и по него ще работят между 45 и 60 души. Нека помогнем на самодивите, юнаците и змейовете да влязат в сърцата на всички!