Добрата новина лети към теб - вече и във Viber!
"Това е птица! Това е самолет! Не, това е Добрата новина, която лети към теб!"
Сигурни сме, че Супермен одобрява това съобщение.
Но да се пренесем от Криптон на Земята, където 2020 година мина и замина, но не и преди изцяло да промени света. И когато часовниците навсякъде удариха полунощ, всички посрещнахме новата година с надежда да е различна от старата. За предишните 366 дни получавахме толкова новини, колкото не сме виждали в целия си живот. Статистиките и думите се трупаха, повечето от тях - негативни. Още в началото на извънредната ситуация стана ясно, че ще имаме нужда от добри новини повече от всякога, а те и по принцип се намират трудно (не защото ги няма!), какво да говорим в условията на криза. Но не и при нас!
Uspelite.bg винаги е бил много повече от сайт за добри новини. Дори много повече от "Позитивната медия на България", както гласи слоганът ни. Винаги сме се опитвали да ти поднасяме съдържанието, което искаш да четеш. Това, което те кара да се усмихнеш, това, което те вдъхновява, ентусиазира, успокоява, обнадеждава. Смисленото и градивното. Съдържанието, което трудно ще откриеш другаде.
Затова сме толкова щастливи да ти съобщим, че вече можеш да се присъединиш към нас във Viber! Добрата новина лети към теб и е готова да се приземи в телефона ти!
Добрата новина (или чат ботът Добринчо) е плод на общите усилия и нестихващ ентусиазъм на Subscribe.bg и Uspelite.bg (всичко е много БГ, както виждаш).
Един страхотен стартъп плюс една позитивна медия е равно на ново вълнуващо начинание!
Защото вярваме, че всички имаме нужда от поне една добра новина, която да озарява всеки наш ден, но знаем, че невинаги е лесно да я откриеш сред целия медиен шум. Затова остави тази работа на нас - имаме опит, а вече и още едно специално място, където няма нужда да търсиш - добрата новина сама те намира.
Вдъхновение за канала открихме и в детството си, когато сгъвахме прилежно и изпращахме хартиени самолетчета из класните стаи с послания на тях. Те винаги криеха нещо ново, забавно и вълнуващо - страхотен начин за комуникация. А още по-добрата новина е, че благодарение на технологиите и Subscribe.bg нашите виртуални носители на доброто винаги уцелват този, който има нужда от тях, защото той вече е заявил желанието си да получава позитивни новини!
Кои са Subscribe.bg?
Страхотен екип от четирима души, трима от които са програмисти със 7-12 години международен опит в сферата на мобилните съобщения, и един маркетингов специалист с опит в журналистиката извън граница. Заедно създават платформа за лоялност на абонаментна база, достъпна за малки и средни бизнеси. Тя предоставя всички необходими инструменти за събиране на клиентска база данни в съответствие с GDPR и последващото ѝ ангажиране в любимите и предпочитани на аудиторията чат приложения - Viber, Whatsapp, SMS и др. Платформата улеснява комуникацията между бизнес и клиенти с помощта на push съобщения, чатбот, мобилни ваучери и др., и спомага за по-персонализирано клиентско изживяване, развиване на лоялност и повече продажби - директно през мобилното устройство на потребителя.
-
Всичко, което е необходимо на един бизнес, е акаунт в Subscribe.bg.
-
Няма нужда от инсталация или разработка на какъвто и да е софтуер.
-
Няма нужда от пластмасови карти за събиране на точки.
-
90% от съобщенията се четат. 36% от хората реагират, като отговарят със съобщение или последват линкове.
Повече за Subscribe.bg и четиримата мускетари зад стартъпа може да научиш от интервюто ни с тях ТУК.
Добрата новина
Subscribe.bg ни потърсиха, ние казахме ДА! и така се роди Добрата новина!
(Дори има рима.)
“Обърнахме се към Успелите за съдействие, тъй като следим тяхното съдържание отдавна и намираме много общо във философията и целите ни. Скоро получихме подкрепа и от Viber и се надяваме да привлечем и други медии и организации, които да станат част от този проект.” ~ Бояна.
Всички ние вярваме в позитивната журналистика и мястото ѝ на медийната сцена като важен елемент, който балансира съдържанието, което, за никого не е тайна, обикновено нито е обективно, нито градивно, за съжаление, все по-рядко е и етично. Времето на "добрата новина е лошата новина" изтича и това го показват самите потребители - доверието в традиционните медии в последната година спадна до нечувано ниски нива, хората отказват да пуснат телевизора си, знаейки какво ги очаква.
Позитивните новини играят важна роля при справянето със стреса и тревожността - прочитането на дори едно хубаво нещо на ден освобождава хормона на щастието и ни кара да се чувстваме по-добре. А умението да се радваме на чуждите успехи и постижения, ни прави по-добри хора. Какво чакаш?