Успелите

Енея Георгиева след срещата със Sutherland: Бъдете любознателни и не изпускайте възможността

Това лято беше по-различно за студенти и CEO-та на 44 компании в България. За първи път бе организирана инициативата „Обяд с шефа“, която цели да срещне мотивирани млади хора с топ мениджмънта на някои от най-популярните фирми у нас. 

В поредица от интервюта ще споделим обратната връзка на студенти и мениджъри след срещата им за обяд в луксозния ресторант „Капитан Кук“. Какво се случи и какво означава за един студент тази среща с човек, който ще даде безценен опит и съвети, които да изстрелят младите хора в предстоящото им кариерно развитие? Какво означава това и от страна на бизнеса?

На тези въпроси ни отговориха управителят за България на Sutherland Димитър Гълъбов и студентката Енея Георгиева след поредната среща от кампанията „Обяд с шефа на“. 

Димитър Гълъбов, управител за България на Sutherland:

Какво ще вземеш от кампанията „Обядвай с шефа…“?

Ще взема на първо място едни прекрасни спомени от обяда с Енея. Надявам се тя да е научила нещо от мен, но аз със сигурност научих много от нея. Тя е един мотивиран млад човек и нещата, които ми сподели, ми дават стимул да продължавам да върша нещата, които правя.

Какво научихте от обяда с победителя?

Научих много, но това, което най-много ме впечатли, е което тя ми сподели за себе си. Видях, че тя е млад и мотивиран човек с много добра преценка за това къде се намира и добър поглед, мислене, визия за опциите, които има, и ясна преценка за бъдещото си развитие. Задаваше ми изключително адекватни въпроси, които се надявам да са ѝ донесли полза за нейните решения и за начина, по който ще се развива занапред. В общи линии от нея научих или по-скоро затвърдих мнението си, че има огромно бъдеще за България и хора, за които тя презентира на тази среща.

Какво бихте посъветвали бъдещите участници в кампанията?

Бих ги насърчил да участват във всякакви инициативи, които свързват младите таланти с бизнеса - това е двупосочна комуникация и шанс да научат много нови неща. Това е полезно за всички участници както в личен, така и в професионален план.

Енея Георгиева след срещата с Димитър Гълъбов:

Какво ще вземеш със себе си от кампанията?

Вашата инициатива ме вдъхнови, даде ми възможност да се запозная с г-н Гълъбов, да почерпя от опита му и да придобия нови знания.

Според мен се нуждаем от повече такива проекти. Те дават на студентите привилегията да се срещнат с мениджъри на големи компании, да разберат какво е да си на най-отговорната позиция, и да получат съвети от успешните личности, които ги вдъхновяват.

От друга страна, за изпълнителните директори тази инициатива е възможност да опознаят новото поколение, което върви по техните стъпки и вече търси своето място в бизнеса.

Какво успя да научиш от Г-н Димитър Гълъбов?

Г-н Гълъбов отговаряше изчерпателно на въпросите ми, затова научих повече, отколкото бих могла да очаквам. Той ми разказа за себе си, сподели лични и професионални истории, прояви интерес да разбере какви са целите ми, окуражи ме и ми даде полезни съвети. Говорихме много за икономика и бизнес, но научих и интересни неща за поколението Z, които се отнасят и за мен, но досега не им бях обръщала внимание.

Причината за това е, че Димитър Гълъбов познава новото поколение. Той помага на младите хора в Sutherland да израстват както в професионален, така и в личен план – провеждат се езикови обучения и се предлага програма, по която се покрива по-голямата част от цената на висшето образование. Така Гълъбов успява да задоволи интереса на служителите си и да надмине очакванията им.

Какво ще посъветваш участниците във второто издание на кампанията? 

Да бъдат любознателни и да не изпускат възможността, защото мениджърите на големи компании са с натоварен график, който не им позволява честото провеждане на подобен тип срещи. Разбира се, ако сте много убедителни, може и да получите шанс да говорите с тях за няколко минути между ангажиментите им, но защо да се задоволявате само с това?

Като участник в инициативата „Обядвай с шефа на …“ имах удоволствието да се запозная с изпълнителния директор на „Съдърланд България“ Димитър Гълъбов. Преживяването беше повече от вдъхновяващо. Той ми разказа за себе си и за компанията, която ръководи, а аз споделих идеите си с него и получих ценни съвети. По време на непринудения разговор се наслаждавахме на първокласната кухня на ресторант „Капитан Кук“. Всичко това е благодарение на екипа на ToTheTop Agency. „Обядвай с шефа на…“ е прекрасна инициатива, насочена към младите и търсещи хора, среща ги с успели бизнесмени и им дава криле да превърнат мечтите си за кариерно развитие в цели.

Инициативата „Обядвай с шефа“ е организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от верига луксозни ресторанти „Капитан Кук“. „Капитан Кук“ предлага огромно разнообразие от най-висококачествени пресни риби и морски дарове, висок клас телешко и свинско месо и пресни сезонни зеленчуци, като от съществено значение са модерната технология и уреди, с които се приготвя храната. Запазена марка на „Капитан Кук“ са виртуозно приготвени ястия по авторски рецепти, изискана обстановка и високо ниво на обслужване. Стремежът към най-високите стандарти във всеки детайл е именно посланието, което инициативата „Обядвай с шефа...“ се опитва да предаде на студентите участници.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

To The Top Agency

ToTheTop е агенция, разработваща инструменти за управление и измерване на човешкия ресурс и работодателската марка в компанията. Дейността й е насочена към организиране на събития, специализирани вътрешнофирмени, корпоративни и бизнес обучения, BTL и b2b събития. Част от ToTheTop Agency е и студентската мрежа Talent Club, създадена, за да подпомогне връзката между компаниите и младите специалисти в България.

Оставете коментар

0 коментара