Лидерът на Lagardere Travel Retail: В България има много будни и любознателни млади хора
Въпреки топлото лято и слънчеви дни стотици студенти намериха време да напишат своите мотивирани отговори за обяд с 44 от лидерите на най-актуалните работодатели в България в първото издание на инициативата „Обядвай с шефа на...“.
Това интервю е от поредицата, в която ще споделим обратната връзка на студенти и мениджъри след срещата им за обяд в луксозния ресторант „Капитан Кук“.
Какво означава за един студент тази среща с човек, който ще предаде безценен опит и съвети? Колко всъщност е важна обратната връзка от студентите за лидерите на компаниите?
На тези и много други въпроси си отговориха лидерът на Lagardere Travel Retail – Младен Йорданов, и студентката Глория Атанасова.
Младен Йорданов, лидер на Lagardere Travel Retail:
Г-н Йорданов, какво ще вземете със себе си от участието си в кампанията „Обядвай с шефа на…“?
Впечатли ме, че в инициативата участват интелигентни и любознателни млади хора, които пишат много добре структурирани есета, а когато идват на среща, са добре подготвени, задавайки смислени и логични въпроси. Срещата с Глория ме зареди с много позитивни емоции и разшири моето разбиране за начина на мислене и светоусещане на бъдещите ми колеги – така наречените Милениълс.
Какво научихте от обяда с Глория?
Затвърдих мнението си, че в България има много будни и любознателни млади хора, които не се притесняват от предизвикателства. Разбрах, че Глория Атанасова се интересува от икономика и в частност от бизнес моделите и процесите, прилагани в големи международни компании. Освен това чете много и не се притеснява да говори пред публика – страхотни и не съвсем типични качества за млад човек.
Какво ще посъветвате бъдещите участници в кампанията?
Да са активни, предприемчиви, да не се страхуват от непознатото и от това да допускат грешки. Бих ги посъветвал още да бъдат любопитни, да са смели и да не поставят бариери пред собствените си мечти, защото могат да постигнат абсолютно всичко, стига наистина да го желаят и да вярват в себе си.
Глория Атанасова, студент:
Какво ще вземеш със себе си от кампанията "Обядвай с шефа на..."?
Казват, че пътят, извървян до постигането на целта, е по-вълнуващ от резултата, но „Обядвай с шефа на...“ ми доказа точно обратното! Кампанията ми предостави възможността да се запозная с дейността на много различни компании, с техните цели, стратегия, бъдещи планове за реализация. Това ме мотивира да дам най-доброто от себе си, защото трудът се отплаща, а наградата е една възможност, която със сигурност не се среща всеки ден! Ще запазя незабравимите спомени от участието си и позитивната енергия на екипа от професионалисти, стоящ зад тази идея!
Какво успя да научиш от г-н Младен Йорданов?
Срещата с Г-н Йорданов беше изключително полезна, тъй като информацията и съветите, които получих, са пряко свързани с практиката. Научих, че не трябва да се страхуваме да излизаме от „зоната си на комфорт“, тъй като това ще ни позволи да разширим кръгозора си и да усвоим нови знания, които след това да приложим в дейността си. Наученото по време на срещата ще ми бъде полезно както в личен, така и в професионален план, тъй като, за да бъдем успешни, ние трябва да подражаваме на успешните примери в средата, в която бихме желали да се реализираме. Г-н Йорданов е един от тях и съм благодарна за времето, което той отдели, за да осъществим тази среща!
Какво би посъветвала участниците във второто издание на „Обядвай с шефа на...“?
Участвайте! Това е перфектната възможност да получите повече информация за компания във вашата сфера на интерес, а всяка ценна информация ви позволява да сте една стъпка по-напред! Не пропускайте шанса си да прекарате време с гуру на бизнеса, защото няма по-подходящ човек, който да ви даде съвет от успелия и доказал се такъв! Бъдете амбициозни и целеустремени и оставете на резултатите от труда ви да говорят вместо вас.
Ако искате да сте на мястото на Глория или другите победители, сега може да вземете участие във второто издание на кампанията „Обядвай с шефа на…“
Инициативата „Обядвай с шефа“ е организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от верига луксозни ресторанти „Капитан Кук“. „Капитан Кук“ предлага огромно разнообразие от най-висококачествени пресни риби и морски дарове, висок клас телешко и свинско месо и пресни сезонни зеленчуци, като от съществено значение са модерната технология и уреди, с които се приготвя храната. Запазена марка на „Капитан Кук“ са виртуозно приготвени ястия по авторски рецепти, изискана обстановка и високо ниво на обслужване. Стремежът към най-високите стандарти във всеки детайл е именно посланието, което инициативата „Обядвай с шефа...“ се опитва да предаде на студентите участници.