Успелите

Водещите пловдивски дигитални агенции Tendrik и Seomax се обединиха

Пловдивските дигитални агенции Tendrik и Seomax се обединяват, създавайки една от най-големите компании в този сектор у нас. В България двете фирми ще работят под името Seomax, а Tendrik ще се запази като бранд за международни клиенти.

Двете пловдивски фирми дадоха добър пример не само за възможността за разширяване на собствения бизнес, но и очертаха ясна дефиниция на понятието лоялна конкуренция. Две от най-изявените местни дигитални агенции Tendrik и Seomax обявиха своето официално сливане на 04.02.2019 година и по-този начин дават началото на една от най-големите уеб агенции в страната. Решението на собствениците на двете агенции е на родния пазар да оперират под бранда Seomax, а Тendrik да се запази като бранд за международни клиенти.


И двете фирми откриват дейност през 2015 година, а техните собственици Петър Дяксов и Любомир Атанасов успоредно развиват екипите си, целейки да предлагат възможно най-добри дигитални услуги. Това включва създаването на уеб сайтове, редизайн на вече съществуващи сайтове и онлайн магазини, дизайн, брандинг, дигитален маркетинг и реклама. 

„През последните години, добрите примери за успешен бизнес в Пловдив се увеличиха, а градът под тепетата стана привлекателно място за инвеститори от близо и далече, които решиха да реализират идеите си именно в стария Филипополис или да разширят дейността си, избирайки античния град. В частност дигиталният маркетинг, онлайн рекламата и оптимизацията за търсачки доста се развиха като услуги в града. Редица пловдивски фирми и специалисти са сред ключовите играчи в този пазар на национално ниво. Сливайки нашите две компании, ние имаме за цел да създадем една от най-силните български дигитални агенции, разпознаваема и на международно ниво“, заяви Петър Дяксов, основател на Tendrik.

Двамата обясняват, че целта на сливането е да се оптимизират процесите на работа и да се обменят знания и опит. "Амбицията ни е да станем не само една от най-добрите дигитални агенции, но и да удовлетворяваме в максимална степен нуждите на всеки бизнес, който се развива или планира да се развива онлайн", каза Дяксов.

Компанията очаква да започне по-активно да навлиза на международния пазар. В момента тя има няколко клиенти, базирани извън страната, но ще работи в посока през следващите 2 години чуждестранните ѝ клиенти да бъдат около 50% от общия обем клиенти на агенцията. "Стремим се не само да сме познати и конкурентно способни на българския пазар, но също и на международния", добави Дяксов.

"За мен лично тази стъпка е спестяване на 5 години развитие. Но това ни помага да бъдем по-добри за нашите клиенти, да работим с още по-големи проекти и да допринасяме за нашия бизнес. Обединявайки двата екипа, ние наистина ставаме доста голяма компания, конкурентна на най-добрите в България", коментира Любомир Атанасов, основател на Seomax.

Екипът на новата агенция ще бъде около 20 човека, обособени на отделни екипи и отдели. "Вече сме в нов офис с няколко зали за различните екипи, с обучителни зали, пространство тип “open space” и отделна конферентна зала", коментира Атанасов.

Основателите на двете агенции споделят, че лоялната конкуренция е важна за развитието на всеки бизнес, както и създаването на контакти. Превръщайки се във водещи уеб агенции в Пловдив, те решават да надскочат себе си и обединяването на фирми се появява като релевантна идея. След известно обсъждане, решението е взето и вече Seomax и Tendrik оперират като едно цяло.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

Любомира Видева

Експерт маркетинг и дарителски услуги във фондация "Bcause - в помощ на благотворителността". Автор съм на 2 стихосбирки - "Сюжети" и "Ембрион на тъгата" под псевдонима - Любел Дякоf. Основател съм на бранда Компоти. Но това са подробности. Най-важното за мен е да вдъхновявам хората да бъдат по-искрени, смели и емпатични.

Оставете коментар

0 коментара