Бебето беглец няма шанс. Часовникът MyKi набира популярност
Продуктите на българската компания Алтерко Роботикс - MyKi Watch и MyKi Touch, са налични в над 60 държави. Благодарение на детския часовник, хиляди деца общуват свободно с родителите си и се чувстват в безопасност. Най-новите потребители са Дания, Латвия и Южна Америка.
Димитър Димитров - изпълнителен директор на Алтерко Роботикс, споделя:
В резултат на тези нови завоювани пазари продажбите на нашите часовници вече надхвърлят 100 000 бройки, което утвърждава MyKi като една от най-успешните продуктови марки, създавани в България и жънещи международен успех
Устройството дава възможност на родителите да следят безопасността на децата си от разстояние, като местонахождението им е видимо от компютър или смартфон. Мъниците пък оценяват свободата, която им осигурява MyKi - те могат да ходят сами на училище, да играят свободно с приятели, докато знаят, че по всяко време могат да се свържат с родителите си. Взаимната любов към часовниците ги превръщат в най- търсения подарък, по случай новата учебна година, а мобилните оператори в Европа предлагат различни оферти при закупуване на MyKi.
Компанията "Алтерко Роботикс" бързо се превърна в лидер на телекомуникационния сектор в Европа, като потребителите по всички континенти се увеличават. В много държави (Румъния, Сърбия, Македония, Хърватия, Словения, Австрия и други) продуктът се продава в комплект с абонаментни планове, като в България оферти предлагат Mtel, Telenor и Vivacom.