Успелите

Камен Янкулов, изпълнителен директор на OLX: Хубаво е човек да бъде целеустремен

Въпреки топлото лято и слънчеви дни стотици студенти намериха време да напишат своите мотивирани отговори за обяд с 44 от лидерите на най-актуалните работодатели в България в първото издание на инициативата „Обядвай с шефа на...“.

Това интервю е от поредицата, в която ще споделим обратната връзка на студенти и мениджъри след срещата им за обяд в луксозния ресторант „Капитан Кук“. 

Какво означава за един студент тази среща с човек, който ще предаде безценен опит и съвети? Колко всъщност е важна обратната връзка от студентите за лидерите на компаниите?

На тези и много други въпроси си отговориха лидерът на OLX Камен Янкулов и студентката Катрин Комитска. 

Камен Янкулов е изпълнителният директор на OLX за България повече от 7 години, като е създал първите рекламни формати в платформата, отговарял е за динамичното продуктово развитие на olx.bg и мобилното приложение, имплементирането на възможност за доставка между потребителите, стартиране на различни услуги с добавена стойност и създаването на отдел „Връзки с клиенти“, който да обслужва специфичните нужди на бизнеса в България.

Какво ще вземете със себе си от кампанията „Обядвай с шефа на...“? 

Със сигурност ще взема много. За мен беше много любопитен разговор, радвам се, че имаше доста въпроси към мен. Аз също си отговорих на много въпроси, за които нямах отговор. 

Какво научихте от победителя в кампанията за обяд с вас?

Научих, че е хубаво човек да бъде целеустремен, да има идея за развитие и да преследва това, което иска да постигне, макар и понякога да не знае точно какво. 

Какво ще посъветвате участниците във второто издание на кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Да бъдат проактивни и да задават повече въпроси. Да се интересуват от това какво се случва извън тях, за да почерпят опит, който да може да им бъде интересен и полезен. Да запазят тяхната гледна точка за нещата, тъй като тя е най-ценната.

Катрин Комитска, студент:

Какво ще вземете със себе си от кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Искам първоначално да благодаря на Тo Тhe Тop agency, че ми предоставиха тази уникална възможност. Аз ще взема това, че трябва да си целеустремен и да гониш до дупка това, което искаш. Един изпълнителен директор или мениджър трябва да се държи приятелски. Не трябва да се усеща разграничението в йерархията. Това бяха едни от най-ценните уроци, които си взех оттук. 

Какво научихте от срещата си с Г-н Камен Янкулов?

Научих доста. Научих как функционира един бизнес, на какви подразделения е разделен. Определено не е толкова лесно. 

Какво бихте посъветвали бъдещите участници в кампанията „Обядвай с шефа на“?

Да действат, да се предизвикват, защото зоната им на комфорт няма да им донесе никакво развитие.

Инициативата „Обядвай с шефа“ е организирана от ToTheTop Agency и подкрепена от верига луксозни ресторанти „Капитан Кук“. „Капитан Кук“ предлага огромно разнообразие от най-висококачествени пресни риби и морски дарове, висок клас телешко и свинско месо и пресни сезонни зеленчуци, като от съществено значение са модерната технология и уреди, с които се приготвя храната. Запазена марка на „Капитан Кук“ са виртуозно приготвени ястия по авторски рецепти, изискана обстановка и високо ниво на обслужване. Стремежът към най-високите стандарти във всеки детайл е именно посланието, което инициативата „Обядвай с шефа...“ се опитва да предаде на студентите участници.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

To The Top Agency

ToTheTop е агенция, разработваща инструменти за управление и измерване на човешкия ресурс и работодателската марка в компанията. Дейността й е насочена към организиране на събития, специализирани вътрешнофирмени, корпоративни и бизнес обучения, BTL и b2b събития. Част от ToTheTop Agency е и студентската мрежа Talent Club, създадена, за да подпомогне връзката между компаниите и младите специалисти в България.

Оставете коментар

0 коментара