Подобрение на дома с дигиталната агенция DeqVision
DeqVision е дигитална агенция, която осигурява постоянен поток от нови запитвания за своите клиенти в сферата “Подобрение на Дома”. Агенцията предлага персонализирано решение, като то се състои от услуги за дигитален маркетинг, както и подпомагане процеса на продажби. Веселин Костов, един от тримата ѝ основател, ни споделя за това как екипът им осигурява цялото развитие, а на своите клиенти остава само най-приятната част - да предлагат най-добрата услуга, която могат.
Защо решихте да създавате бизнес в България?
Бизнесът ни е изцяло дигитален и ни позволява да работим с всеки по света. Има вече достатъчно успешни примери на подобни бизнеси в България и ние сме сигурни, че можем да сме един от тях.
Каква е рецептата, когато нещата не вървят по план?
Събираме се тримата партньори и адресираме всеки един проблем. Когато става въпрос за нещо сериозно, сме имали срещи, които са започвали в 20:00 и са приключвали в 02:00. Важното е всичко да бъде разрешено навременно и да минем отново в правия път, защото особено в началото, всяка грешна стъпка може да коства много.
Кои са трите най-важни ценности за Вас?
Адаптивност. Целеустременост. Комуникация. Това са ценностите, които споделяме с всеки един наш клиент, когато представяме агенцията ни. Още от самото начало заложихме на тях и до сега те ни описват перфектно.
Във всяка ситуацията се адаптираме спрямо бизнесите, с които работим. Винаги гоним високи цели и никога не се задоволяваме със средното. Отворената комуникация пък е разковничето към едни дългосрочни партньорства.
Мит ли е, че предприемачите работят по 16+ часа на ден?
Имали сме такива дни определено, но не бих казал, че е нещо, с което се гордеем. Разбира се, че понякога излизат пожари, които трябва да бъдат загасени, но през другото време 16+ работни часа просто означават лош мениджмънт на времето.
С 16+ работни часа, рано или късно ще бъде афектирано здравето, а то е единственото нещо, което може да ни позволи да сме дългосрочно в бизнеса.
Какво НЕ бихте направили, ако бизнесът го налага и/или изисква?
Колкото и да сме “закъсали” финансово, никога не бихме работили с клиент, който предлага вредяща на хората услуга. Пример за това е рекламата на алкохол, цигари или забранени вещества.
Четвъртата ни ценност е Интегритет и за да го запазим, си има граници, които никога няма да преминем.
Да си предприемач, дарба ли е, или проклятие?
И двете. От една страна е проклятие, защото всеки ден поемаш много отговорности, нови предизвикателства и освен това, бизнесът ти и хората в него зависят от теб. Всичко товa води до стрес, който трудно може да се пресъздаде в друга среда.
Дарба е, защото си поставен пред възможности, които никога не би получил, ако не се занимаваш с предприемачество. Да развиеш бизнес от нулата, той да стане успешен и покрай него да си помогнал и на други бизнеси да се развият, е нещо което винаги ме е мотивирало да ставам с хъс за работа.
Трудно е, но си заслужава. Точно за това е и дарба и проклятие.
СуперВъпрос: Как вашият уебсайт помага за развиване на дейността ви?
Една от основните функции на нашия уебсайт е да покаже на потенциални клиенти, какво сме постигнали с други бизнеси, които вече са ни се доверили.
Вече имаме 3 case studies, които гордо сме показали в сайта. Създаването им отнема време, защото искаме да са максимално разбираеми и да носят стойност за всеки, който ги прочете, за това и ни отнема време да сложим още подобни. Доказателствата са по-важни от сляпото доверие и ние се фокусираме точно върху първото, чрез нашия уебсайт.
Кое ви отличава от всички други агенции, които се родиха наскоро?
Има много агенции и доста хора в днешно време започват да се занимават с маркетинг. Напълно бяхме наясно с това и решихме да се различим чрез следното:
1. Не предлагаме единствено дигитални маркетингови услуги, а освен това помагаме и с процеса на продажба при нашите клиенти.
2. Качество над количество - готови сме да скалираме DeqVision единствено, ако сме 100% сигурни, че ще продължим да предлагаме най-добрата услуга.
3. Главен фокус са ни клиенти в сферата “Подобрение на Дома”, като например студия за интериорен дизайн или архитектура.