Успелите

Стела Точева, директор "Продажби" в "Модис България": Всеки е добър в нещо и е важно да има свободата и пространството да го прави

Някак неусетно пристъпихме през прага на 2021 година с надеждата скоро да загърбим извънредната епидемична обстановка и с пожелания най-вече за здраве и успехи. 

През последните месеци стотици млади хора намериха мотивацията да участват в третото издание на кампанията ни – „Обядвай с шефа на...“. Кампанията за трети пореден път предостави уникална възможност за среща с лидерите на най-големите и актуални компании в България. 

Следващите редове са посветени на поредицата ни кратки интервюта, в които ви представяме обратната връзка на участници и/или мениджъри след срещата им за обяд. Третото издание на кампанията „Обядвай с шефа на...“ се проведе онлайн. 

Ето какво ни сподели Стела Точева, директор „Продажби“ за „Модис България“ след своя обяд с победителя Александра. 

Г-жо Точева, какво ще запомните от участието си в кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Много интересна кампания, която мотивира и дава уникалната възможност на млади хора да прекарат известно време с мениджъри от различни компании. 

Какво научихте от победителя в кампанията?

Александра е много впечатляваща млада дама. Тя има вече натрупан опит, завършено образование, но това, което смятам за много важно като качество, е, че тя не спира и продължава да търси възможности и нови перспективи. Имала е интересен кариерен път и за мен беше удоволствие да ми сподели повече за него.

Как накратко бихте описали „Модис България“ на кандидат, който за първи път научава за компанията?

„Модис България“ е водеща аутсорсинг компания, част от „Адеко Групата“, която е лидер в предоставянето на HR решения и е сред 500-те най-големи компании в света (Fortune Global 500). „Модис“ предоставя ИТ и дигитални инженерни решения с фокус върху иновации и дигитална трансформация.

Комбинацията от консултантски решения, таланти и академия в технологичния сектор позволява на бизнесите, партньори на „Модис“, да се развиват и растат устойчиво. В България основен фокус на „Модис“ е предоставяне на крайни решения и услуги за нашите клиенти в сферата на информационните технологии. Към момента компанията има три офис локации в градовете София и Пловдив.

Какви са възможностите за личностно и кариерно развитие, които предлага „Модис България“? 

В компанията работят близо 1400 души и се гордеем много с факта, че имаме колеги, които работят в нея от самото ѝ създаване, преминавайки през различни роли. В „Модис България“ има много позиции, които са част от разнообразни екипи, работещи по също толкова разнообразни проекти. 

Постоянно стартираме нови проекти, други се реорганизират и преструктурират. Всичко това става възможно благодарение на постоянния процес по учене и усъвършенстване, който е важен както за самите служители, така и за клиентите, които получават услуги от нас. Всеки, който има желание да се учи и развива, може да получи шанс и подкрепа да го направи.

Какво според Вас е най-важното качество, което един мениджър трябва да притежава, за да мотивира екипа си? 

Има хора, за които това изглежда лесна и доста ясна задача – имаме мениджър, имаме екип, той си върши работата и това означава, че е мотивиран. Всъщност има много фактори и предпоставки, които влияят на мотивацията – на някои от тях можем да въздействаме пряко, на други – не съвсем. И ако с две думи мога да обобщя нещото, което е важно, то бих избрала – доверие и свобода. Аз вярвам, че всеки е добър в нещо и е важно той да има свободата и пространството да го прави и неговият мениджър да го подкрепя в процеса.

Какво е необходимо, за да се създаде един успешен екип? 

Необходими са хора. Те са тези, от които зависи дали ще има екип и колко успешен ще бъде той. Предпоставка са личностите, които са част от екипа, но и много усилия след това той да работи добре и да постига резултати.

Какво Ви вдъхновява в работата? 

Постиженията. За мен е много важно, когато работя и полагам усилия, да виждам прогреса и в крайна сметка успешни резултати. Това е нещото, което ми дава най-голямо удовлетворение. 

Какво ще посъветвате участниците в следващите издания на кампанията? 

Да бъдат смели, да търсят възможностите и да не се отказват в пътя си към професионална реализация.

Александра Танева имаше възможността да разговаря с г-жа Точева. Ето какво ни сподели сред срещата си тя:

Александра, какво ще вземеш със себе си от кампанията „Обядвай с шефа на...“?

Кампанията ми донесе изключително положителна емоция във времена, които са трудни за всички ни, имайки предвид новата дигитална реалност, пред която сме изправени. Заедно с това кампанията също така ми донесе и ценни уроци, които винаги ще нося със себе си занапред и ще следвам. 

Какво успя да научиш от Стела Точева?

От г-жа Стела Точева научих, че рецепта за бърз успех няма и че за персоналното развитие са нужни голяма доза мотивация, последователност и усърдна работа.

Кое е най-важното качество, което трябва да притежаваш, за да бъдеш лидер?

За да бъдеш лидер, едно от най-ценните качества е емпатията, за да можеш да влизаш в обувките на другите и съответно да бъдеш модел, на който хората искат да подражават. 

Какво очакваш от 2021 година?

Да бъде изпълнена с много приключения и предизвикателства, които ще помогнат да надскоча себе си. 

Какво ще пожелаеш/посъветваш на читателите за новата година?

Пожелавам година, изпълнена най-вече със здраве, нови предизвикателства и не на последно място положителни емоции. 

За „Модис“ 

Във все по-развиващия се свят на ИТ и инженерните науки, компанията „Модис“ е пионер в т.нар. „смарт“ индустрия. 

В България компанията присъства като самостоятелен бранд от края на 2017 г., след отделянето на бизнеса от „Адеко България“. „Модис България“ предоставя технологични решения в сферата на софтуерното инженерство, както и IT и BPO аутсорсинг услуги.

Към момента броят на служителите на компанията е над 1400 души в трите офис локации в градовете София и Пловдив.

Успяхме ли да те вдъхновим?
Подкрепи позитивната журналистика в България…

Ние сме млад екип от момичета и момчета, гладни за обективност в медиите. Работим здраво, за да ви върнем вярата и да ви покажем, че добрите примери са навсякъде около нас. Противопоставяме се на стила и работата на традиционните медии, за да ви покажем положителната страна на монетата.

Обръщаме се към вас с апел за дарение в подкрепа на журналистиката, която правим. Всички постъпления се инвестират в развитието сайта. С тях ние увеличаваме обема и качеството на позитивните новини от България.

Защото сме тук заради нашето общо бъдеще и вярваме, че то ще е добро!

Препоръчани статии

To The Top Agency

ToTheTop е агенция, разработваща инструменти за управление и измерване на човешкия ресурс и работодателската марка в компанията. Дейността й е насочена към организиране на събития, специализирани вътрешнофирмени, корпоративни и бизнес обучения, BTL и b2b събития. Част от ToTheTop Agency е и студентската мрежа Talent Club, създадена, за да подпомогне връзката между компаниите и младите специалисти в България.

Оставете коментар

0 коментара