Дигиталната версия на 100-те национални туристически обекта предизвика участниците в Mentor the Young
За пета поредна година Mentor the Young предоставя възможността на студенти и млади хора да влизат в ролята на ръководители на проекти. Те взимат участие в различни бизнес симулации, една от които беше органзирана от Yettel. Телекомът възложи задача на участниците да измислят начин за популяризиране на един от най-актуалните проекти на компанията – дигитализацията на 100-те национални туристически обекта.
В края на миналата година, в партньорство с Българския туристически съюз, Yettel създаде дигитална версия на добре познатото ни движение. Вече всеки любител на природното ни и културно-историческо наследство може да получи дигитален печат от обектите, равностойни на хартиените, напълно безплатно и без значение на кой мобилен оператор е абонат.
Участниците имаха възможност да попаднат в реална бизнес ситуация и да учат през конкретни примери. Тя бяха разпределени в пет отбора и имаха за задача да измислят най-ефективния и оригинален начин за популяризирането на новия проект. Нови функционалности, геймификация, събиране на точки и получаване на награди, както и ползване на изкуствения интелект за персонализирани предложения за туристически маршрути бяха само част от добрите идеи. Всеки отбор представи бизнес решението си пред екипите на Yettel и победителите бяха избрани чрез гласуване.
Освен с бизнес симулацията, Yettel подкрепи петото издание на Mentor the Young и с нетуъркинг събитие, посветено на устойчивото развитие и EGS политиките на компанията. Проведе и уебинар на тема „Управление на кариерата“, в което основна тема беше изграждането кариера и правилата, които да следваме в пътя към успеха.
Програмата Mentor the Young свързва активни и амбициозни млади хора от 18 до 25-годишна възраст с успешни и вдъхновяващи професионалисти и предприемачи. Младежите се включат в интригуващи групови обучения, посветени на общовалидните за всеки млад човек теми, като предприемаческо мислене, емоционална интелигентност, лидерство, работа в екип, презентационни умения, финанси, продажби, целеполагане и други. Активната работа по различни проекти и подкрепата на менторите помагат на участниците да намерят своят професионален път и да направят реална позитивна промяна.
В настоящето издание участваха общо 530 менторски двойки, като за младежите бе разработена динамична образователна програма с над 45 организирани събития, сред които обучения, нетуъркинг събития, бизнес симулации, менторски и координаторски срещи.